Jak ZALOŽIT FIREMNÍ FACEBOOK?
Facebook představuje jednu z největších platforem s ohledem na aktivní uživatele. Je to velmi účinný nástroj zejména pro malé podniky. Jedná se o ideální platformu určenou k propagaci obsahu, který publikujete na vašem blogu. Poskytuje jednoduchý způsob sdílení obrázků, videí a zpráv se sledovateli.
Pokud nevíte, jak na založení firemního facebooku, provedeme vás procesem krok za krokem, až dojdeme k samotnému vytvoření firemního facebooku. Nejde vůbec o náročný způsob, zvládnete to, i pokud jste úplným začátečníkem. Doufáme, že po přečtení se budete cítit dostatečně sebevědomě, abyste si vytvořili firemní profil určený k podnikání.
Jak založit firemní účet na Facebooku?
1. První krok zahrnuje registraci. Přejděte na stránku https://www.facebook.com/pages/create a vytvořte si účet. (Můžete použít i váš aktuální profil, nebo si vytvořit zcela nový a samostatný pro vaše podnikání.) Po kliknutí na stránku výše vám facebook nabídne dvě možnosti, jak si založit FB stránku. Můžete si vytvořit 2 typy stránky - Byznys/Značka nebo Komunita/Veřejná osoba. Pokud se rozhodnete pro firemní byznys účet, klikněte na kolonku > Začít, kterou naleznete pod ikonou konkrétní možnosti > Byznys/Značka.
2. Dalším krokem je vyplnění informací ohledně vašeho podnikání. Zadejte název vaší firmy nebo název, který je s vaším byznysem do jisté míry spojen a je pravděpodobné, že by byl pod ním vyhledáván. Do kategorie zadejte pár slov, která nejlépe definují vaši společnost a Facebook vám automaticky poskytne několik návrhů. Z možností si vyberte tu, která nejlépe popisuje vaši firmu z vašeho pohledu, ale také z pohledu zákazníků. Později můžete samozřejmě přidat další kategorie.
Poté, jak si vyberete kategorii ponikání, vás Facebook vyzve k tomu, abyste vyplnili i další informace, jako je adresa a telefonní číslo. Je zde možnost ponechat dané informace soukromé nebo je můžete zpřístupnit veřejně pro všechny, co je v otázce podnikání zřejmě užitečnější, pokud nabízíte zejména služby, aby se s vámi mohli zákazníci rychle spojit.
Přidejte obrázky. Po vyplněn všech potřebných informací přejditi na přidávání profilové fotka a titulního obrázku pro fb stránku. Profilový obrázek vizuálně reprezentaci vaši značku, je proto důležité, abyste vybrali fotografii, která se shoduje s vaší značkou nebo ji přímo reprezentuje, tedy logo značky. Fotky jednoduše nahrajete do stránky a případně upravíte podle potřeby.
4. Zvládli jste to! Pokud jste splnili všechny 3 body, vznikl vám základ vaší firemní stránky! A jelikož jde jen o kostru, musíte ji dále upravovat, aby bylo schopno plně prezentovat potenciál vaší značky.
Jak pečovat o stránku na Facebooku?
Poté, jak jsme si odpovídali nejdůležitější informace k tomu, jak založit firemní účet na Facebooku, se ve zkratce podíváme na to, jak spravovat stránku tak, abyste ji mohli označit za plně funkční.
Nastavte další důležité detaily
Po vyplnění základních informací je třeba doplnit i podrobnosti o vaší firmě. Například informace o otevíracích hodinách nebo lokalitu místě, ve kterém podnikáte. Po kliknutí na položku „Upravit informace o stránce,“ můžete nadefinovat důležité detaily.
Vytvořte svůj první příspěvek
Předtím, než pozvete na svou stránku publikum, je důležité vytvořit hodnotný obsah, který bude stránku reprezentovat. Příspěvek by měl zaujmout, a zároveň by měl být informačně nasycen, a měli byste jeho prostřednictvím dosáhnout, aby se lidé zajímali o váš projekt a chtěli se o něm dozvědět více, případně se ho rozhodli koupit/šířit a podobně.
TIP: První příspěvek většinou nastaví první dojem o vaší stránce, vyberte proto téma, které bude dostatečně působivé a správně odprezentuje vaši stránku.
Váš příběh
Detailněji popište záměr a krátký příběh za vaším podnikáním, abyste lidem přiblížili svou práci. Přejděte na „Zobrazit více” v levém menu, poté klikněte na „O mně“ a vyberte si „Náš příběh”.
Facebook Page: proč si ji založit?
Založení firemního facebooku může být prospěšné z několika důvodů:
- 1. rozšíření vaší značky a její zvýšený dosah mezi potenciálními zákazníky
- prostředek k rychlé komunikaci se zákazníky
- bezplatný prostor k propagování vašeho podnikatelského záměru
Vytvoření firemního facebook účtu odděleně od soukromého účtu je podstatné, pokud chcete odvést pozornost od svého soukromého profilu. Na druhé straně, Facebook umožňuje skrýt některé informace, pokud nechcete, aby byly pozvánky zveřejněné. Pokud vše proběhlo správně a vaše stránka je aktivována, můžete si gratulovat, přišli jste na to, jak založit firemní stránku na Facebook. Nyní přichází ta nejdůležitější práce! Musíte ji udržet naživu, aktualizovat příspěvky, abyste dosáhli sledovanosti, a tím i skvělé výsledky.
- Neznáme číslo!? Jak zjistit, kdo mi volal?
- HUDBA ke stažení ZDARMA, stáhnout či poslouchat online!?
- JAK PŘEPNOUT KLÁVESNICI na českou / na anglickou?
- Audioknihy ke stažení zdarma! Kde je najít a jak to funguje?
- Aplikace KODI TV a vše, co o ní potřebujete vědět!?
- Jak najít ztracený telefon? Lokalizace mobilu
- Jak stáhnout video z Facebooku či Messengeru?
- Jak na nahrávání hovorů?
- Jak zjistit heslo na WiFi?
- Jak zjistit heslo na FB?
Adobe Flash Player 32.0
Přehrávač (flash) - prohlížeč Firefox + Netscape
215
Freeware
VLC Media Player 3.0.11
Multimediální přehrávač
179
Freeware
Total Commander 10.0
Souborový manažer (správa souborů)
155
Shareware
TeamViewer 15.17.7
Vzdálené ovládání PC a přístup
137
Freeware
Format Factory 5.6.5.0
Převod multimediálních souborů
112
Freeware
Microsoft Office 2016 CZ
Kancelářské programy (Office balík) - Word, Excel, PowerPoint, Outlook.
106
Trial
CCleaner 5.72
Vyčistit a zrychlit PC
104
Freeware
Daemon Tools Lite 10.13
Emulování virtuálních mechanik
104
Freeware
SketchUp 19.3.253
Tvorba 3D modelů - 3D návrh interiéru
78
Freeware
uTorrent 3.5.5
Torrent klient na stahování souborů
73
Freeware