Jak ZALOŽIT FIREMNÍ FACEBOOK?

22.2.2022 16:43  | 
Dominika Ježová

Kategorie: Ostatní

Sociální sítě jsou velmi důležitým nástroj pro přilákání většího množství sledovatelů k vašemu podnikatelskému záměru. Založení firemního facebook účtu je velmi účinný způsob, jak se spojit se zákazníky a získat nové lidi relativně nenáročným způsobem.

Facebook představuje jednu z největších platforem s ohledem na aktivní uživatele. Je to velmi účinný nástroj zejména pro malé podniky. Jedná se o ideální platformu určenou k propagaci obsahu, který publikujete na vašem blogu. Poskytuje jednoduchý způsob sdílení obrázků, videí a zpráv se sledovateli.

Pokud nevíte, jak na založení firemního facebooku, provedeme vás procesem krok za krokem, až dojdeme k samotnému vytvoření firemního facebooku. Nejde vůbec o náročný způsob, zvládnete to, i pokud jste úplným začátečníkem. Doufáme, že po přečtení se budete cítit dostatečně sebevědomě, abyste si vytvořili firemní profil určený k podnikání.

Jak založit firemní účet na Facebooku?

1. První krok zahrnuje registraci. Přejděte na stránku https://www.facebook.com/pages/create a vytvořte si účet. (Můžete použít i váš aktuální profil, nebo si vytvořit zcela nový a samostatný pro vaše podnikání.) Po kliknutí na stránku výše vám facebook nabídne dvě možnosti, jak si založit FB stránku. Můžete si vytvořit 2 typy stránky - Byznys/Značka nebo Komunita/Veřejná osoba. Pokud se rozhodnete pro firemní byznys účet, klikněte na kolonku > Začít, kterou naleznete pod ikonou konkrétní možnosti > Byznys/Značka.

2. Dalším krokem je vyplnění informací ohledně vašeho podnikání. Zadejte název vaší firmy nebo název, který je s vaším byznysem do jisté míry spojen a je pravděpodobné, že by byl pod ním vyhledáván. Do kategorie zadejte pár slov, která nejlépe definují vaši společnost a Facebook vám automaticky poskytne několik návrhů. Z možností si vyberte tu, která nejlépe popisuje vaši firmu z vašeho pohledu, ale také z pohledu zákazníků. Později můžete samozřejmě přidat další kategorie.


Poté, jak si vyberete kategorii ponikání, vás Facebook vyzve k tomu, abyste vyplnili i další informace, jako je adresa a telefonní číslo. Je zde možnost ponechat dané informace soukromé nebo je můžete zpřístupnit veřejně pro všechny, co je v otázce podnikání zřejmě užitečnější, pokud nabízíte zejména služby, aby se s vámi mohli zákazníci rychle spojit.

Přidejte obrázky. Po vyplněn všech potřebných informací přejditi na přidávání profilové fotka a titulního obrázku pro fb stránku. Profilový obrázek vizuálně reprezentaci vaši značku, je proto důležité, abyste vybrali fotografii, která se shoduje s vaší značkou nebo ji přímo reprezentuje, tedy logo značky. Fotky jednoduše nahrajete do stránky a případně upravíte podle potřeby.

4. Zvládli jste to! Pokud jste splnili všechny 3 body, vznikl vám základ vaší firemní stránky! A jelikož jde jen o kostru, musíte ji dále upravovat, aby bylo schopno plně prezentovat potenciál vaší značky.

Jak pečovat o stránku na Facebooku?

Poté, jak jsme si odpovídali nejdůležitější informace k tomu, jak založit firemní účet na Facebooku, se ve zkratce podíváme na to, jak spravovat stránku tak, abyste ji mohli označit za plně funkční.

Nastavte další důležité detaily

Po vyplnění základních informací je třeba doplnit i podrobnosti o vaší firmě. Například informace o otevíracích hodinách nebo lokalitu místě, ve kterém podnikáte. Po kliknutí na položku „Upravit informace o stránce,“ můžete nadefinovat důležité detaily.

Vytvořte svůj první příspěvek

Předtím, než pozvete na svou stránku publikum, je důležité vytvořit hodnotný obsah, který bude stránku reprezentovat. Příspěvek by měl zaujmout, a zároveň by měl být informačně nasycen, a měli byste jeho prostřednictvím dosáhnout, aby se lidé zajímali o váš projekt a chtěli se o něm dozvědět více, případně se ho rozhodli koupit/šířit a podobně.

TIP: První příspěvek většinou nastaví první dojem o vaší stránce, vyberte proto téma, které bude dostatečně působivé a správně odprezentuje vaši stránku.

Váš příběh

Detailněji popište záměr a krátký příběh za vaším podnikáním, abyste lidem přiblížili svou práci. Přejděte na „Zobrazit více” v levém menu, poté klikněte na „O mně“ a vyberte si „Náš příběh”.

Facebook Page: proč si ji založit?

Založení firemního facebooku může být prospěšné z několika důvodů:

  • 1. rozšíření vaší značky a její zvýšený dosah mezi potenciálními zákazníky
  • prostředek k rychlé komunikaci se zákazníky
  • bezplatný prostor k propagování vašeho podnikatelského záměru

Vytvoření firemního facebook účtu odděleně od soukromého účtu je podstatné, pokud chcete odvést pozornost od svého soukromého profilu. Na druhé straně, Facebook umožňuje skrýt některé informace, pokud nechcete, aby byly pozvánky zveřejněné. Pokud vše proběhlo správně a vaše stránka je aktivována, můžete si gratulovat, přišli jste na to, jak založit firemní stránku na Facebook. Nyní přichází ta nejdůležitější práce! Musíte ji udržet naživu, aktualizovat příspěvky, abyste dosáhli sledovanosti, a tím i skvělé výsledky.




Adobe Flash Player 32.0

Přehrávač (flash) - prohlížeč Firefox + Netscape

215

Freeware

VLC Media Player 3.0.11

Multimediální přehrávač

179

Freeware

Total Commander 10.0

Souborový manažer (správa souborů)

155

Shareware

TeamViewer 15.17.7

Vzdálené ovládání PC a přístup

137

Freeware

Format Factory 5.6.5.0

Převod multimediálních souborů

112

Freeware

Microsoft Office 2016 CZ

Kancelářské programy (Office balík) - Word, Excel, PowerPoint, Outlook.

106

Trial

CCleaner 5.72

Vyčistit a zrychlit PC

104

Freeware

Daemon Tools Lite 10.13

Emulování virtuálních mechanik

104

Freeware

SketchUp 19.3.253

Tvorba 3D modelů - 3D návrh interiéru

78

Freeware

uTorrent 3.5.5

Torrent klient na stahování souborů

73

Freeware

další programy »


logo

11453 programů ke stažení zdarma

Poslední aktualizace před 11 dny

TOPlist